Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 22:43:07 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2211301/09749 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kehtna alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi 
tee// Farmi tee 1// Kehtna park// Nooruse tänav L1// L2// Oja tn 6// Oja 
tänav// Pargi tn 3// Pargi tänav L1// Tiigi tn 7 (Kehtna aleviku sidevõrk) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: sidevõrk 15 Tallinn-Rapla-Türi tee Palume 
kooskõlastus teatise menetluses, infoks: Lisatud korrastatud teemaa 
üleandmise akt Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine 
VT1625 nr 7.1-2/21/26767-5 21.12.2021 Võttis vastu: Timmo Aleksandrov

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26885959>  (menetlus nr: 
308324), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister